Huka_Raakkracht_3

Wat zijn we trots op onze opdrachtgever Bas! We kennen hem als een doorzetter, een doener en een nuchtere Tukker. Vandaag straalt hij – terecht – op de voorpagina van De Ondernemer, de ondernemende bijlage bij Tubantia.

Twentse bescheidenheid
Bas Kamp, eigenaar van de onderneming Huka in Oldenzaal heeft geen opsmuk nodig om enorm betekenisvol te zijn. Wat ze willen en doen is simpel: het leven van mensen een beetje makkelijker maken.
En ja, daar zijn ze best bescheiden in. Wij houden ze vaak de spiegel voor dat de wereld best een beetje meer van ze mag horen. Want ze zijn om van te houden. Het familiebedrijf, waarbij Kamp senior nog steeds gedreven is de onderneming naar een hoger plan te trekken, heeft naast de broers Bas en Gijs nog aardig wat heren en een dame in hun team.

Hulp voor klein en groot
Met dit team bedenken, ontwikkelen, maken én exporteren ze aangepaste fietsen. Ook wel mobiliteitsoplossingen voor mensen met een beperking genoemd.
Dat kan gaan om kindjes die niet zelfstandig kunnen fietsen, mensen die bijvoorbeeld door een evenwichtsprobleem gebaad zijn bij een stabiele fiets of een scooter voor je rolstoel.

Vandaag lees je hoe Bas en zijn team deze bijzondere fietsen inmiddels over de hele wereld levert.
Met genoegen. Voor bijvoorbeeld de Duet is in Amerika een eigen Facebook-community van kracht.

Huka_Raakkracht_2

Huka_Raakkracht_4Huka_Raakkracht

We zijn blij en trots te mogen bijdragen aan dit succes van Huka.
Wil je meer weten over de manier waarop we met ze samenwerken? Mail ons of kom koffie drinken!

Gepubliceerd op 17 september 2016

Geschreven door: Wendy

We schrijven over wat ons raakt, prikkelt en inspireert. Identiteitsmarketing is wat ons samenbrengt. We houden ervan mensen en merken in hun eigen kracht te zetten. En dat zichtbaar te maken.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kom koffie drinken

Wat we zoal doen

We praten liever over wat ons drijft, dan wat we opleveren. We zijn gedreven professionals die verbanden leggen, waar je ze niet verwacht. Doorvragen als je liever wil dat ze even stil zijn. En ook bedrijfskundig sterk zijn, coachen, inspireren en ook nog eens geloven dat juist de details het verschil kunnen maken.

DE KRACHT VAN SAMEN

We merken dat sámen optrekken, versterkt. Krachtiger maakt. Dat wanneer je ieders unieke input, ervaring, visie en creativiteit mixt, het beste resultaat bereikt wordt. Daarom geloven we niet in klant-leverancier-verhoudingen. Wat wel? Wij trekken samen op. Schuiven aan in de kantine en naast het bureau. En niet er tegenover.

Hoe we werken

We gaan pas ‘los’ als we het merk goed genoeg kennen. Als we zijn identiteit gevat hebben, gesnapt hebben en voelen. We zijn zelfstartend; zetten vele stappen námens de ondernemer. Op basis van een combinatie van strategie en intuïtie. Onze ambitie voor het merk: dat imago, potentiële identiteit en werkelijke identiteit in balans zijn.