Raak schieten

#indiaantje #raakkracht #raakschieten
De column is deze week ongebruikelijk, anders, opmerkelijk.
Een heel vlak met ‘witruimte’.
Velen vinden het vaak zonde om ruimte wit te laten. Ruimte te laten. Iets te laten. Laten.

En ook dát is raakkracht. Anders durven te denken, zijn, handelen, publiceren, communiceren.
Niet alles op willen vullen, in willen vullen, aan willen vullen, vullen.
Ruimte laten voor wat is. En dat kan soms heel kort, heel krachtig en heel erg tot de kern gaan.

De bla-bla eens laten en het beeld of de ‘stilte’ (lees: witruimte) het werk laten doen.
Bij deze.

“Raak schieten. Niet met hagel.”

Een claim die me de laatste tijd al aardig scherp heeft gehouden. Focussen, scherp stellen. Aanvoelen wat een vraagstuk nodig heeft, waar de omgeving behoefte aan heeft en waar je relaties zich prettig bij voelen. Met als gevolg:

Raken…!

Fijne week!

***

Dit bericht werd geplaatst naar aanleiding van de afwijkende column deze week in de krant. Eens geen 400 woorden, maar slechts een aantal:

#raakkracht #promotie #krant

Gepubliceerd op 4 februari 2015

Geschreven door: Wendy

We schrijven over wat ons raakt, prikkelt en inspireert. Identiteitsmarketing is wat ons samenbrengt. We houden ervan mensen en merken in hun eigen kracht te zetten. En dat zichtbaar te maken.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kom koffie drinken

Wat we zoal doen

We praten liever over wat ons drijft, dan wat we opleveren. We zijn gedreven professionals die verbanden leggen, waar je ze niet verwacht. Doorvragen als je liever wil dat ze even stil zijn. En ook bedrijfskundig sterk zijn, coachen, inspireren en ook nog eens geloven dat juist de details het verschil kunnen maken.

DE KRACHT VAN SAMEN

We merken dat sámen optrekken, versterkt. Krachtiger maakt. Dat wanneer je ieders unieke input, ervaring, visie en creativiteit mixt, het beste resultaat bereikt wordt. Daarom geloven we niet in klant-leverancier-verhoudingen. Wat wel? Wij trekken samen op. Schuiven aan in de kantine en naast het bureau. En niet er tegenover.

Hoe we werken

We gaan pas ‘los’ als we het merk goed genoeg kennen. Als we zijn identiteit gevat hebben, gesnapt hebben en voelen. We zijn zelfstartend; zetten vele stappen námens de ondernemer. Op basis van een combinatie van strategie en intuïtie. Onze ambitie voor het merk: dat imago, potentiële identiteit en werkelijke identiteit in balans zijn.