Als er maar liefde in zit

Vandaag om 10 uur is het nieuwe Hudson's Bay Nederland in het voormalige V&D-gebouw een feit! Een grootse retail-startup met bekende, mooie en unieke merken op het gebied van fashion, beauty & home.  

Wat wij van Raakkracht hier zo tof aan vinden?
Dat ze hun formule constant vernieuwen, omdat ze meebewegen met de markt. "Mochten we signalen krijgen dat er een andere behoefte ontstaat, dan passen we ons aanbod aan." Maar de kern waar ze voor staat is rotsvast: "Hudson’s Bay is de nummer één bestemming voor de laatste mode-, beauty- en homecollecties. We zijn nieuwsgierig en moedig, dus we verrassen en dagen onze gasten uit. En we zijn echt. We zijn de echte persoonlijke touch die ervoor zorgt dat onze gasten zich speciaal voelen. Want iedere gast is onze special guest. Daar zorgen we gepassioneerd voor, dat is hoe we momenten bijzonder maken. We geloven dat dat ons ook een beetje bijzonder maakt."

"Het is ons doel om blijvende herinneringen te creëren. Daarvoor gaan we de extra (s)mile. Altijd, met liefde."

Paar leuke details
De storemanager is de voormalige bedrijfsleidster van De Bijenkorf Enschede. Daarnaast is La Place weer alive and kicking :-D! "De formule was in Enschede zo razend populair en heeft daardoor de ravage van het V&D-faillissement overleefd". En nog iets in het kader 'something old, something new'... sollicitanten van voormalig V&D en De Bijenkorf kregen een streepje voor op de rest door hun ervaring in deze warenhuizen. Je zult dus aardig wat oud-werknemers (lees: ervaren krachten) tegenkomen. En oh ja! Ze geloven er echt in en tekenden daarom voor maar liefst 20 jaar!

"We zijn hier echt om te blijven."

Mensen gezocht
Tien grand openings binnen drie weken tijd, dat heeft Hudson’s Bay in 2017 voor elkaar gekregen. En daar gaan ze nu dus mee door: in 2018 vier nieuwe warenhuizen erbij! Ze zoeken nog nieuwsgierige lefgozers 😉
Werken bij.

Bron interview: https://www.tubantia.nl/enschede/vijf-dingen-die-echt-nieuw-zijn-in-hudsonenrsquo-s-bay~ae2d6414/ via Tubantia

Gepubliceerd op 8 maart 2018

Geschreven door: Wendy

We schrijven over wat ons raakt, prikkelt en inspireert. Identiteitsmarketing is wat ons samenbrengt. We houden ervan mensen en merken in hun eigen kracht te zetten. En dat zichtbaar te maken.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *