Social mediabranding

Raakkracht gelooft heilig in:

1. Het nut & de toegevoegde waarde van social media
2. De kracht van sterke merken
3. Branding als werkwoord (lees: je blíjft bezig)

 

Merkdenken of merkleven?
Voor merken werken, a la. Merken léven, dat ze in ons DNA gaan zitten.
Een merk ademen, namens een merk denken, handelen en… communiceren.
Dan doen we bij Raakkracht maar al te graag.

Je communicatiewapen
Social media is bij uitstek een van de online communicatiepijlers waar veel kansen liggen.
Kansen om interactie aan te gaan met je netwerk, je doelgroep, je klanten en potentiële werknemers.
Om acties te voeren, promotie te doen en…
Te luisteren!
Want hier bevind je je al snel middenin je doelgroep.

Hoeveel raakkracht zit er in jouw social media?
Voor iedereen liggen er kansen op het gebied van social media, dat is zeker!
Of je nou:

– social media op poten wil zetten
– eindelijk weer eens actuele content op je verschillende profielen wil produceren
– zoekende bent naar een ‘eigen’ tone of voice
– benieuwd bent hoe je het beste je doelgroep kan aanspreken
– of anderszins vraagtekens hebt bij social media en wil dat het opgelost & aangepakt wordt…

Wil je hier bij geholpen worden?
Wij horen graag van je!

 

Gepubliceerd op 14 augustus 2016

Geschreven door: Wendy (ter Bekke)

Wendy is aanjager en hoofdredacteur van Raakkracht. Branding, betekenis, bewustwording zijn de 3 B's waar ze zich voor inzet. Een pionier in de betekeniseconomie die graag verhalen deelt die het waard zijn om gedeeld te worden.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *