This is how we roll!

Zijn ze nou helemaal gek geworden?

Heb je ze al gezien op Instagram of in de supermarkt (Jumbo) bij jou in de buurt? Ingepakte wc-rollen van een bedrijf dat recht op het doel afgaat: door middel van ecosexy toiletpapier toiletten bouwen in Oost-Afrika. 50% van de nettowinst gaat er namelijk naartoe.

Toilet paper that builds toilets

100% boomvriendelijk: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. The Good Roll investeert 50% van hun nettowinst in de bouw van toiletten in Oost-Afrika. Lees er meer over op The Good Roll.nl. Ook ondersteund met toffe video’s en visuals.

Impact in zelfs het kleinste kamertje

Marketing met maatschappelijke impact, daar gaan wij van Raakkracht op ‘aan’. We maken bedrijven en consumenten bewust en inspireren om morgen anders te doen. En ja, impact maken kan zelfs al in het kleinste kamertje. Dat bewijst de lancering van The Good Roll.

Een wc rol inpakken, wie bedenkt het?!

Ere wie ere toekomt. Wij niet in dit geval, maar we helpen jou wel om met net zulke ludieke lanceringen te komen, die opvalwaarde hebben, sympathie oproepen en bovenal… jouw unieke missie de wereld inbrengt.

Ook in onze conceptstore!

De wc-rollen zijn te koop bij Jumbo en in de webshop van The Good Roll. En, goed nieuws: ook te vinden in onze conceptstore!

Let’s get some good shit done 😉

Ook relevant blijven in de veranderende wereld?

Neem contact met ons op en kom vrijblijvend kennismaken!
www.raakkracht.nl/contact

Eerst referenties ontvangen?

Ook dan: neem contact met ons op en we zorgen dat je de voor jouw vraagstuk relevante referenties ontvangt. Hieronder (onder de video) vind je op voorhand al een aantal toffe merken.

Zij gingen je voor

Deze merken ‘on a mission’ hebben wij onder meer geholpen.

Gepubliceerd op 28 februari 2017

Geschreven door: Wendy (ter Bekke)

Wendy is aanjager en hoofdredacteur van Raakkracht. Branding, betekenis, bewustwording zijn de 3 B's waar ze zich voor inzet. Een pionier in de betekeniseconomie die graag verhalen deelt die het waard zijn om gedeeld te worden.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *