Waarom we er zijn.

De kracht van Raakkracht.

Waarom we ertoe doen, lees je hier.
Want wij zijn Raakkracht. Een nieuw soort communicatiebureau.
Of misschien nog beter: een communicatie-community.
Want Raakkracht is een bundeling van creatieven en marketingcommunicatie-professionals.
Met als kern & aanjagers: Wendy ter Bekke & Sjors Vinke.

Voor ieder project wordt het ideale team geformeerd.
Dat in nauwe samenspraak met de opdrachtgever aan de slag gaat.
Spits, nieuwsgierig, creatief en kritisch.
Altijd met één helder en duidelijk vertrekpunt: IDENTITEIT.

Want dat is in onze visie het belangrijkste voor succesvolle communicatie.
Dat imago, gewenste identiteit en werkelijke identiteit samenkomen.
Dat wat je doet hetzelfde is als wat je zegt of wat je denkt.
Alleen dan wordt communicatie geloofwaardig.
En is het geen marketingsausje waar je snel doorheen prikt.

Daarom kruipen we in de huid van onze opdrachtgever.
Schuiven we aan als verlengstuk van de organisatie.
Willen we alles weten, alles begrijpen en alles helder hebben.
Zodat we het DNA van de opdrachtgever ‘ademen’.
Pas dan gaan we aan de slag.

Zodoende zitten we niet alleen aan tafel.
Maar ook aan de bureau’s, náást de beslissers.
Soms in de kantine, samen met de medewerkers.
Dan in de showroom, ons in te leven in de ideale klant (van onze klant).
In de kamer van de medewerkers, want als zij gelukkig zijn op hun werk, is onze klant het meest succesvol.

En dat alles levert eerlijke, verrassende en passende communicatie op.
In de breedst mogelijke zin.
Want we zijn niet van de gebaande baden.
Een website is mooi, maar als restyling van een showroom effectiever is, doen we dat.
Een advertentiecampagne is mooi, maar een animatie doet het misschien wel beter.
En regelmatig bloggen zou wel eens meer impact kunnen opleveren dan een persbericht.
Wij kiezen die communicatiewapens die het meest trefzeker zijn.

Dat is de kracht van Raakkracht.
Het nieuwetijds-bureau.

Gepubliceerd op 17 augustus 2016

Geschreven door: Wendy (ter Bekke)

Wendy is aanjager en hoofdredacteur van Raakkracht. Branding, betekenis, bewustwording zijn de 3 B's waar ze zich voor inzet. Een pionier in de betekeniseconomie die graag verhalen deelt die het waard zijn om gedeeld te worden.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *