Wat liefde & overtuiging met reclame te maken hebben

LIefde.

Reclame zap je weg, door second screen-beleving kijk je zonder commercials en wanneer het jou uitkomt…

Toch is er toekomst voor het reclamevak, door het met liefde & overtuiging te doen. Wat zeg je?? Ja! Je bent toch zelf de consument van de reclamewereld. Je koopt, consumeert, wil graag verleid worden.

Lees maar hoe.. 

 

Gepubliceerd op 1 maart 2012

Geschreven door: Wendy (ter Bekke)

Wendy is aanjager en oprichter van Raakkracht, maar bovenal schrijfster. Wil je van haar lezen? Lees dan hier de artikelen of kijk op WendyRaakt.nl/Winkel waar ze eigen kaartgedichten uitgeeft.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *