Wat liefde & overtuiging met reclame te maken hebben

LIefde.

Reclame zap je weg, door second screen-beleving kijk je zonder commercials en wanneer het jou uitkomt…

Toch is er toekomst voor het reclamevak, door het met liefde & overtuiging te doen. Wat zeg je?? Ja! Je bent toch zelf de consument van de reclamewereld. Je koopt, consumeert, wil graag verleid worden.

Lees maar hoe.. 

 

Gepubliceerd op 1 maart 2012

Geschreven door: Wendy (ter Bekke)

Wendy is aanjager en hoofdredacteur van Raakkracht. Branding, betekenis, bewustwording zijn de 3 B's waar ze zich voor inzet. Een pionier in de betekeniseconomie die graag verhalen deelt die het waard zijn om gedeeld te worden.

Reageren? Vinden we leuk!

We vinden het leuk een reactie van je te ontvangen. Uiteraard publiceren we jouw e-mailadres niet online.
PS Velden gemarkeerd met * graag even invullen, thanks!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *